Mis cumpleanos... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Annemiek Boonstra - WaarBenJij.nu Mis cumpleanos... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Annemiek Boonstra - WaarBenJij.nu

Mis cumpleanos...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

13 Mei 2006 | Spanje, Barcelona

Hallo Allemaal,

Wat duurt het elke keer lang hé voor er weer iets nieuws op staat... sorry!
Het is increible zoveel als er gebeurt en zo snel als het hier allemaal gaat.

Iedereen ontzettend bedankt voor alle telefoontjes, berichtjes, mailtjes en kaarten op mijn verjaardag echt top!!!
Ik was helaas een beetje ziekjes op mijn verjaardag, ben 's middags van mijn werk naar huis gegaan omdat ik het niet meer trok. Even wat bijslapen... het voordeel is dat ik nu vrijdag ook vrij, was echt even heerlijk nu Bas er ook is.

Toen ik donderdagochtend de badkamer inkwam, stond er op mijn plankje een vaas met een mooie roos... van mijn huisgenootje Daniela, met een briefje erbij dat ze me een nieuw levensjaar vol geluk toewenste. Geweldige manier om de eerste dag van het nieuwe jaar te beginnen! We waren van plan om met mijn verjaardag uit eten te gaan, maar het werd al snel duidelijk dat dat niet de bedoeling was. Mijn huisgenoten hadden een verassingsdiner voor me klaargemaakt, echt geweldig. Er kwam zelfs een enorme taart op tafel met kaarsen die ik moest uitblazen...geweldig! Toen voelde ik me toch wel echt even jarig hoor!

Wat een drukke periode is het geweest zeg, eerst kwamen mijn broer en Chantal op bezoek. Hardstikke gezellig even een weekendje met hun de toerist uitgehangen!
Vervolgens ben ik zelf een lang weekend in NL geweest om koninginnedag te vieren. Trouwens mijn baas was er ook, hij heeft het met z'n vrouw gevierd in A'dam...ze vonden het geweldig! Een paar dagen later kwamen Bart en Tamara weer bij mij hier in Barcelona, wat was het gezellig!!! Er was dat weekend ook ontzettend veel te doen hier. We hadden de Red Bull air race en dat was echt wel geweldig zeg en zondag zijn we nog naar het theater geweest. Het is zo leuk om even te kunnen laten zien waar je nu eigenlijk woont en waar je hier allemaal komt. Heerlijk weekendje dus!

Maandagochtend om zes uur ben ik zelf weer naar Nederland gevlogen voor een aantal Salesgesprekken. Samen met Pascual hebben we in 2 dagen heel wat kmters gereden voor onze bezoeken. Dinsdagavond dus weer terug naar Barcelona en woensdag is Bas dus hier gekomen! Moet zeggen dat was wel even weer heerlijk om elkaar te zien... alleen ik was uiteraard weer eens helemaal stuk van alle feestjes en het werken!

Volgende week komen Froukje en Ronald bij mij op bezoek, dat wordt gezellig! Kreeg net telefoon van mijn oom en tante ze zijn onderweg en komen vanavond of morgen aan... we gaan dus morgen even een dagje naar de Costa op de camping vakantie vieren...

Het is ook echt geweldig hier, op het moment dat ik mijn werk uitloop dan voel ik me op vaantie. Vanaf eind maart liggen we hier al op het strand, kan niet beter toch!
Trouwens vorig weekend met Bart voor het eerst in de zee gezwommen...dat viel trouwens nog niet mee qwa temperatuur...oei!
Toch wel even lekker zeg...

Ik moet nu afronden, zonde om in huis te zitten als het hier buiten zo mooi is!!!
Heb ook weer wat nieuwe foto's, zo blijven jullie een beetje bij... Ik zal proberen gauw weer wat te schrijven, zoals ik dat altijd zeg, maar niet altijd lukt...hahaha.
Gelukkig maar, zegt alleen maar dat het hier goed gaat...geen bericht is goed bericht toch? Hoe dan ook tot gauw allemaal en nog een keer bedankt voor al die lieve
berichtjes e.d.

Hele dikke beso en tot gauw,

Ana

  • 13 Mei 2006 - 12:26

    Laris:

    Daag! Ik wist niet dat je jarig was, dus bij deze: ALSNOG gefeliciteerd! Leuk om je verhalen weer te lezen! Groetjes, Laris

  • 13 Mei 2006 - 14:11

    Sanne:

    Oeps wist ook niet dat je jarig was!! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!! ben je net niet tegengekomen op koninginnenacht, jammer! Als je terug bent snel ff een borrel doen met zn allen! Heel veel plezier nog! Geniet!!!
    Liefs Sanne

  • 13 Mei 2006 - 14:38

    Froukje:

    Lieve Miek, weet niet of mn kaartje optijd was, maar anders op deze manier nog een keer gefeliciteerd.
    Vond onze spontane ontmoeting op Schiphol heel speciaal!

    Dikke kus, Froukje

  • 13 Mei 2006 - 17:21

    Ruud En Tineke:

    Leuk weer iets van je te horen. Nog van harte gefeliciteerd. Je hebt het nog steeds naar je zin maar zoals je weet: Er gaat niets boven Groningen.
    Moi xxx

  • 14 Mei 2006 - 20:23

    Tiny Terpstra:

    ik heb ook even een lekkere hap op jouw verjaardag genomen, groetjes en tot kijk!

  • 18 Mei 2006 - 20:02

    Hendriek:

    Hee annemiek! Nog gefeliciteerd! Ik hoor je het verhaal gewoon vertellen! Klinkt heel goed allemaal. Je stage is ook super of niet? Hier stelt t allemaal nogal weinig voor, maar begint steeds meer te worden. Je krijgt ook lekker veel bezoek zo te lezen! Klinkt supergoed!! Ciao ciao!! xxx driek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Voor mijn studie International Business and Languages doe ik nu een stage van 5 maanden in een bedrijf vlak buiten Barcelona. Op deze site schrijf ik over mijn belevenissen en kun je mijn foto's bekijken. Veel plezier en niet vergeten je reactie te plaatsen hè! Groetjes Annemiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 17263

Voorgaande reizen:

18 Januari 2006 - 30 Juni 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: