Noticias de BCN - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Annemiek Boonstra - WaarBenJij.nu Noticias de BCN - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Annemiek Boonstra - WaarBenJij.nu

Noticias de BCN

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

09 Juni 2006 | Spanje, Barcelona

Hallo Iedereen,

Weer eens tijd voor een up-date dacht ik zo! Het is vrijdagmiddag ben op mijn werk en ben maar eens even wat aan het schrijven...het weekend zal er wel weer niets van komen!

Hoe is het daar in Nederland, alles goed? Ik las zelfs dat er in NL een ware hittegolf gaat komen...geweldig! Moet eerlijk zeggen dat ik daar weinig van heb meegekregen de afgelopen week toen ik in NL was, zelfs in het hotel de kachel hoog aangezet!

Het reisje is weer zeer succesvol geweest, interessante gesprekken bij potentiële klanten. De stap naar de verkoop van onze eerste installatie wordt steeds kleiner...nog even doorzetten dus! Ik merk nu dat mijn eerdere werk echt dingen begint op te leveren. Eerst moet je zelf heel hard achter nieuwe projecten aan, vanmorgen werd ik gebeld door een adviesbureau dat zelf al helemaal gelooft in onze technologie als oplossing voor hun problemen, geweldig toch!

Gisterochtend heb ik mijn vervolgcontract getekend voor de maand juli en begin augustus. Heerlijk gevoel zeg...gisteravond met 7 collega´s van de jongere garde uit eten geweest, dat was erg gezellig. Leuk om m´n collega´s ook buiten het werk om wat beter te leren kennen! We zijn montaditos gaan eten, soort tapas die op een sneetje stokbrood gemaakt zijn. Typische traditie vanuit País Vasco, je gaat een restaurantje in, eet daar een beetje en vervolgens ga je naar een andere waar je weer overnieuw begint! We hebben dus uiteindelijk in 4 verschillende restaurants zitten eten, de afsluiter was voor het nagerecht in een creperie...hmmmmm!

Gisteravond is mijn zus aangekomen, die blijft gezellig tot zondag en gaat dan naar Calella, waar mijn ouders dan op de camping komen te staan...zondag dus even een dagje van het campingleventje genieten! Het is hier op dit moment zo heerlijk, lekker genieten van het warme weer, vooral veel bijkomen op het strand en zwemmen in de zee. Ik kwam weer terug vanuit Nl afgelopen dinsdag en had weer helemaal het vakantiegevoel te pakken...en dat terwijl ik hier ben om te werken!!! Dat wordt straks dus nog moeilijk om de draad in Nl weer op te pakken. Maar jah die studie moet wel even af natuurlijk!

We zijn vandaag begonnen op het werk met een poel voor het WK, natuurlijk ben ik nu weer helemaal fan van Nederland, op dit soort momenten dan komt het Oranjegevoel weer even naar boven. Hier doet het WK de mensen vrij weinig...Spanje is immers geen Cataluña!!!
Nogal een contrast met alle oranjegekte in Nederland. Ben zeker van plan de boel een beetje te volgen, heb vanuit Nederland mijn oranje outfit inclusief de fameuze Oranje helm meegenomen. We zullen zien of het iets zal helpen!

Nog een paar uurtjes en dan lekker weekend...heeeeerlijk. Iedereen een heel fijn weekend en ik hoop gauw weer wat te horen, veel liefs,

Annanjek

(één collega is zo trots dat ze mijn naam weet, dat ze het elke ochtend en middag tegen me roept, wil haar plezier niet bederven door te zeggen dat het Annemiek is. En daarnaast... het ergste is nog dat ik haar naam uberhaupt niet weet...erg hé)

Hasta pronto y saludos!

  • 13 Juni 2006 - 09:14

    Evelien:

    Hoi Annemiek,

    Onvoorstelbaar dat je stage er al bijna weer op zit! Geniet er nog lekker even van de laatste weekjes en gefeliciteerd met je contract!!!

    Liefs

  • 14 Juni 2006 - 12:49

    Tjitske:

    Jou stage zit er ook al bijna weer op! Ik hoef ook nog maar 2 weekjes und dann FERTIG! Je reist wat heen en weer, tof dat je het zo naar je zin hebt man!! Trouwens, ik denk dat jij in je eentje ook voor heel wat oranjegekte kan zorgen, dus zet em op!!! haha. Veel plezier nog Annanjek! XX

  • 15 Juni 2006 - 21:23

    Gemdlic:

    Annemiekeee, hahah wat mooi dat ze je naam de heletijd zegt.. Gewoon afkeuren! Heb jij de nazi helm hhaha! Ik heb hier niks oranjes.. Ben wel fanatiek alles anat´volgen! Wat lekker dat je straks klaar bent met je stage, dan arbeitn en school..Geniet nog even!!
    Kuss Hendriek

  • 18 Juni 2006 - 10:21

    Nadine:

    Hé Annemiek!

    Geweldig zo'n contract in de pocket! Knap werk! Mijn scriptie is goedgekeurd, dus nu nog 2 mondelingen te gaan en dan studeer ik af in juli. Heerlijk! Nou, veel plezier nog daar!

    Besos,
    Nadine.

  • 20 Juni 2006 - 17:52

    Hendriek:

    Hee annemiekE, leuk dat je nou ook fotos hebt! lekker veel bezoek zo te zien.. ziet er goed uit!!
    xxx driek

  • 28 Juni 2006 - 11:23

    Bas:

    Waar blijve de nieuwe berichten????????????????


  • 03 Juli 2006 - 07:15

    Bibiche:

    Hey Annemiek,

    Waar blijven je mooie verhalen nou? Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat ik je snel weer zie!

    Liefs Bibiche

  • 07 Juli 2006 - 20:43

    Gemdlic:

    NIEuW VERHAAL NIEUW VERHAAL HUP! Still naar je zin daar? Hier alles ok, stage is alleen saaiiiii... Zorg voor vermaak! Enjoy!!
    x driek

  • 14 Juli 2006 - 05:45

    Tiny Terpstra:

    Hallo Annemiek, ik heb gewoon even weer genoten van je schrijfstukje. groetjes 10i

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Voor mijn studie International Business and Languages doe ik nu een stage van 5 maanden in een bedrijf vlak buiten Barcelona. Op deze site schrijf ik over mijn belevenissen en kun je mijn foto's bekijken. Veel plezier en niet vergeten je reactie te plaatsen hè! Groetjes Annemiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 17261

Voorgaande reizen:

18 Januari 2006 - 30 Juni 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: