Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annemiek Boonstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annemiek Boonstra - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn studie International Business and Languages doe ik nu een stage van 5 maanden in een bedrijf vlak buiten Barcelona. Op deze site schrijf ik over mijn belevenissen en kun je mijn foto's bekijken. Veel plezier en niet vergeten je reactie te plaatsen hè! Groetjes Annemiek

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2006

Ya está...

09 Juni 2006

Noticias de BCN

21 Mei 2006

Viva Barca y viva Cataluna!!!

13 Mei 2006

Mis cumpleanos...

23 April 2006

La vida tranquila...
Annemiek

Voor mijn studie International Business and Languages doe ik nu een stage van 5 maanden in een bedrijf vlak buiten Barcelona. Op deze site schrijf ik over mijn belevenissen en kun je mijn foto's bekijken. Veel plezier en niet vergeten je reactie te plaatsen hè! Groetjes Annemiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17259

Voorgaande reizen:

18 Januari 2006 - 30 Juni 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: